Sistemul de management al printarii 3D Zortrax inCloud

Zortrax inCloud este un serviciu inteligent, bazat pe cloud, pentru gestionarea de la distanta a imprimantelor 3D Zortrax.

Functionalitatea de baza a Zortrax inCloud este capacitatea de a incepe procesul de imprimare din orice loc al lumii.

Sistemul poate fi folosit si pentru optimizarea resurselor, avand in vedere capacitatea sa de a organiza dispozitive, precum si echipele de utilizatori.


Zortrax inCloud este un serviciu bazat pe cloud care permite gestionarea avansata si la distanta a imprimantelor 3D Zortrax. Este disponibil pentru toti cei care au inregistrat un echipament Zortrax (M200 Plus, M300 Plus, M300 Dual, Inkspire sau Endureal) prin sistemul de identificare Zortrax (Zortrax ID). Cu inCloud, acum este posibil sa incarcati modele si sa incepeti procesul de printare pe dispozitive Zortrax de oriunde din lume, utilizand o interfata web versatila. Si aceasta este doar o parte din ceea ce poate face Zortrax inCloud.

Capacitati de printare la distanta

Functionarea de la distanta a imprimantelor 3D Zortrax este functionalitatea de baza a Zortrax inCloud. Acest lucru se poate realiza prin mai multe optiuni si caracteristici. Ideea de baza a fost de a permite utilizatorilor sa lucreze cu imprimantele lor, ca si cum echipamentele ar sta chiar langa ele. Prin urmare, este posibil sa:

- Incarcati un model pe o imprimanta 3D aleasa inregistrata in contul Dvs. Zortrax ID.

- Rasfoiti printre modelele disponibile in spatiul de stocare USB al imprimantei.

- Porniti si intrerupeti printarea modelului ales.


Puteti utiliza remote orice echipament Zortrax

Mai mult, instrumentul „Multiprint” va permite sa incepeti printarea simultan pe toate imprimantele Dvs. 3D. Aceasta solutie se adreseaza in principal intreprinderilor care gestioneaza ferme mari de printare 3D, deoarece poate fi utilizata pentru a lansa operatia de printare 3D in masa cat mai repede posibil. Prin „Multiprint”, puteti alege care dintre imprimantele disponibile vor fi utilizate pentru printarea in masa si puteti incepe rapid procesul pentru toate. Toate imprimantele alese trebuie sa lucreze in aceeasi tehnologie si cu acelasi filament.


Functia "Multuprint" este extrem de utila cand sunt manageriate ferme mari de printare

De asemenea, utilizatorii pot accesa de la distanta camerele instalate pe masinile seriei M Plus pentru a verifica daca modelele printate anterior au fost inlaturate de pe platformele de constructie si daca echipamentele sunt gata de utilizare.

De fiecare data cand un model este transferat la imprimanta prin serviciul inCloud, se consuma o cantitate adecvata de transfer. Cat de mult poate un utilizator transfera depinde de planul de abonament ales. Intr-un abonament gratuit, este posibil sa transferati modele care, insumate, au 1 GB. Planurile platite au 3 GB de transfer pentru planul standard, 16 GB pentru planul profesional si 50 GB pentru planul pentru intreprinderi. Transferul disponibil in fiecare plan de abonament se reinnoieste lunar, cu toate acestea, achizitionarea de GB suplimentari de transfer este posibila in timpul activitatii in curs.

Gestionarea resurselor de imprimare 3D

Zortrax inCloud, pe langa faptul ca este un sistem de gestionare a imprimarii la distanta, este util si pentru optimizarea resurselor. Pentru a eficientiza fluxul de lucru, un utilizator profesionist sau de intreprindere poate crea o „Organizatie” pe contul Zortrax ID. Am dorit ca „Organizatia” sa serveasca drept registru digital al tuturor resurselor de imprimare 3D disponibile intr-o afacere. Si ne referim si la resurse umane.

Deci, managerii sau liderii de echipa pot adauga utilizatori individuali la „Organizatiile” lor. Acesta este un proces simplu realizat prin invitatii prin e-mail. Odata adaugati, utilizatorii adunati in „Organizatie” pot fi organizati in „Echipe”.


Utilizatorii pot fi organizati in echipe si fiecarei echipe i se pot atribui echipamente 3D

Fiecare „Organizatie” poate avea mai multe „Echipe”, iar utilizatorii pot fi transferati rapid de la o „Echipa” la alta. Apoi, imprimantele 3D disponibile in contul de intreprindere Zortrax inCloud pot fi alocate fiecarei „Echipe”. Managerii pot accesa oricand date bine aranjate inclusiv echipamentul alocat fiecarei „echipe” si modul in care sunt utilizate pe parcursul proiectului. Un spatiu din Zortrax inCloud unde se afla inregistrarile pentru fiecare imprimanta 3D se numeste „Timeline” (Cronologie).

„Timeline” contine un jurnal de activitate pentru fiecare imprimanta 3D conectata la contul inCloud. Un utilizator poate vedea cand functioneaza imprimanta si cand nu. Mai mult, este posibil sa verificati numele fiecarui fisier printat pe echipament.



Aceste caracteristici sunt deosebit de utile in gestionarea personalului care lucreaza de la distanta. Proiectantii sau inginerii isi pot finaliza in siguranta proiectele acasa. Odata ce au terminat, li se poate atribui una dintre imprimantele 3D disponibile la birou pentru a fabrica de la distanta modele la care au lucrat. Aceste modele pot fi apoi scoase de pe platforma de construire de catre colegii lor.

Confidentialitate securizata

Imprimantele 3D Zortrax sunt adesea folosite pentru prototipare, astfel incat proiectele printate constituie deseori o proprietate intelectuala valoroasa. Suntem primii care recunoastem asta. De aceea, Zortrax inCloud este conceput pentru a oferi cel mai inalt nivel posibil de confidentialitate.

Cand se utilizeaza una dintre functionalitatile de printare la distanta, modelul este transferat catre imprimanta sau imprimantele alese prin intermediul serverelor noastre. Toate aceste comunicari sunt criptate, astfel incat este aproape imposibil sa fie interceptate. Mai mult, odata ce modelul este incarcat in imprimanta, acesta este eliminat automat de pe servere.

In concluzie, Zortrax nu poate vedea modelele printate prin serviciul inCloud si nici nu le stocheaza in niciun fel. Mai mult, aceeasi dedicare fata de confidentialitate, simplitate si usurinta in utilizare va fi o forta motrice in spatele tuturor dezvoltarilor viitoare in Zortrax inCloud. Dar poate cel mai important lucru despre Zortrax inCloud este ca a fost deja testat temeinic.

Originile Zortrax inCloud

La inceput, Zortrax inCloud a fost conceput ca un sistem de management intern. Exista peste 200 de imprimante 3D distribuite in mai multe camere de printare care lucreaza constant la sediul Zortrax. Aceste echipamente sunt alocate diferitelor echipe implicate in diverse activitati, cum ar fi procesarea comenzilor de catre echipa noastra de servicii de printare 3D, calibrarea noilor materialelor de catre echipa Zortrax de cercetare si dezvoltare sau testarea caracteristicilor software inovatoare. Avand in vedere amploarea acestor operatiuni, aveam nevoie de un instrument eficient pentru a controla toate acestea.


Zortrax inCloud este de nepretuit cand manageriati ferme mari de printare 3D

Am inceput cu lista cerintelor pe care un astfel de sistem de management ar trebui sa le indeplineasca. Inginerii nostri au dorit notificari live atunci cand o anumita imprimanta 3D le solicita atentia. Pornirea de la distanta si intreruperea printurilor, impreuna cu capacitatea de a incarca rapid modelele alese pe echipamentele alese, au fost, de asemenea, printre capacitatile dorite.

Managerii nostri aveau nevoie de un instrument pentru a-si organiza personalul in echipe care lucreaza la proiecte specifice. Apoi, au dorit sa atribuie in mod dinamic imprimante 3D disponibile acestor echipe pentru a le oferi echipamentul potrivit pentru sarcina. Optimizarea fluxului de lucru a fost un alt lucru de abordat. Fiecare imprimanta 3D trebuia sa aiba o inregistrare a modului in care a fost utilizata. Cat timp a petrecut lucrand? De cat timp a fost inactiva? Toate aceste date au fost necesare pentru a eficientiza utilizarea resurselor disponibile.

De asemenea, am primit multe semne de la comunitatea noastra care mentioneaza idei similare. Intrucat versiunile timpurii ale serviciului au fost proiectate si dezvoltate, am inceput testele beta in si in afara sediului Zortrax.

A existat o nevoie majora de software cum ar fi Zortrax inCloud pentru a gestiona cu succes o ferma de imprimare 3D intr-un mediu de invatare si cercetare. InCloud s-a dovedit a fi extrem de util si valoros pentru noi la aproape fiecare nivel al celor mai importante proiecte. A facilitat administrarea si vizualizarea virtuala a printurilor si ne-a permis sa introducem cu usurinta modificarile zilnice in intreaga ferma printr-un singur clic. Acest lucru este total fara precedent si ne-a transformat experienta de imprimare 3D ”, spune unul dintre testerii nostri, Philip Pille, responsabil tehnic de fabricatie aditiva de la “Advanced Manufacturing Precinct”, Universitatea RMIT din Melbourne.

Deci, inginerii nostri de software au perfectionat sistemul care avea toate acele capacitati si multe altele. A fost in continua dezvoltare pana cand toata lumea de la Zortrax a fost perfect multumita de aceasta. Il folosim in fiecare zi. Acum, l-am pus la dispozitia tuturor.

Vedeti ce poate face Zortrax inCloud.


Acest articol apartine Zortrax SA si poate fi lecturat in engleza AICI.

Traducerea in limba romana apartine Suntem 3D.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
CONTACT

SUNTEM 3D

marca inregistrata a

ATELIER CONCEPT&DESIGN STUDIO srl

str. Valea Merilor nr. 39, sect.1, Bucuresti

Nr. Reg. Com.  J40 / 5764 / 2015

CUI / CIF RO-34508187

Contact:

informatii@suntem3d.ro

tel. 0799 - 780 - 393

Conturi bancare:

IBAN: RO40 BACX 0000 0011 5425 1000

Trezorerie S1: RO86 TREZ 7015 069X XX01 7955

© 2020 SUNTEM 3D marca inregistrata a sc ATELIER CONCEPT & DESIGN STUDIO srl

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Spotify
  • Grey LinkedIn Icon