top of page

Printare 3D pentru educatie: Modele de oase umane la Universitatea Victoria

Rezumat

Universitatea Victoria din Melbourne, Australia, a folosit 2 imprimante 3D Zortrax M200 pentru a printa peste 5000 de oase din plastic pentru studentii de la osteopatie.

Ajutoarele educationale printate 3D au sporit rata de trecere de la 89% la 99%.

Universitatea Victoria va folosi imprimantele 3D Zortrax pentru proiecte viitoare pentru a imbunatati predarea disciplinelor medicale si STEM.



Studentii de la osteopatie de la Universitatea Victoria din Melbourne, Australia, lucreaza cu modele de oase umane printate pe imprimantele 3D Zortrax M200. "In anatomie, studentii au experienta directa, in laboratoare, cu cadavre. Timpul in laborator este limitat, iar cadrele didactice au dorit sa maximizeze invatarea elevilor prin extinderea experientelor de invatare dincolo de orele de laborator", spune dr. Sonia Wilkie, consultant educational, la Universitatea Victoria.


Modele educationale de membre superioare pentru studentii de la osteopatie ai Universitatii Victoria, Melbourne

"Oasele printate 3D ar putea fi folosite in salile de clasa standard si am putea face un set de oase pentru fiecare student", adauga ea. Ajutoarele educationale printate 3D au condus la o rata de trecere a examenelor de pana la 99% in decurs de 8 luni.



ISTORIC

Universitatea Victoria are consultanti educationali care lucreaza cu cadrele universitare pentru a face ca predarea sa devina mai atragatoare pentru studenti. "Prelegerile in sine pot fi considerate ca invatare pasiva", spune Wilkie.


Date certe:

Studentii de la osteopatie dobandesc experiente practice pentru a invata anatomia umana.

Universitatea a dorit sa extinda experienta de invatare a studentilor in afara orelor de laborator.

Modelele printate 3D ale oaselor umane ofera o alternativa viabila.


De aceea, Universitatea a introdus invatarea activa cu diverse instrumente online multimedia, in mare parte imagini si videoclipuri interactive. Dar experienta din viata reala a cursurilor de anatomie a fost obtinuta prin orele de laborator in care studentii au lucrat cu cadavre, corpuri reale umane donate universitatii in scopuri stiintifice si educationale. "Experienta de invatare manuala in laboratoare este valoroasa. Cu toate acestea, accesul la laboratoare este limitat la orele programate. Cadrele didactice au dorit sa extinda experientele de invatare ale studentilor dincolo de orele de laborator programate, pentru a maximiza oportunitatile de invatare ale studentilor. Acest lucru a fost realizat prin oferirea studentilor a propriilor lor modele de oase printate 3D"explica Wilkie.